Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har rätt VC-9 var DC9-32 varav 3 st. specialbyggdes som AF-two.
SAS använde mest DC9-21 (Sport) och 41´or.
Medan de väntade på sina första DC9´or lånade de 5 st DC9-32 från Swissair och senare 3 st. DC9-51 från JAT och Adria.

DC9-32 leasing from Swissair - SE-DBZ, OY-KGU, LN-RLS, SE-DBY and OY-KGW

Hans

Last edited:
Martin skrevUppdatering
Vi upplever att bokningssidan inte är 100% stabil i alla webbläsare och då tvingas vi flytta fram biljetteringen en dag.
Jag går ut med ny information imorgon om exakt tid på fredag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan du ta kl 09:00 och t.ex. 12:00 har möte kl 13:00... :cool:

Hansi

Vi har uppföljande test nu på morgonen med både interna och externa testare. När det är 100% GO så sätter vi tider och går ut med nyhet.

Kommer blir en FANTASTISK dag - ett event som bara sker en enda gång. Extra kul eftersom planet kommer stå på museum i all evighet, känslan att kunna gå fram och säga "Jag flög på sista flighten, sista landningen någonsin" :)

Jag fick meddelande under natten om att felen troligen är fixade, jag ska verifiera det på kontoret snart.

Rent praktiskt går biljetteringen till så här:

1. Ni väljer paket och betalar paketen på vår bokningssida. Betalningsmetod: bankgiro alt Paypal (kreditkort).

2. I samband med bokningen får ni en orderbekräftelse utöver kvittot från Paypal.

3. Vi lämnar passagerarlistor till SAS som sedan registrerar dig på rätt bokning, vi har sju olika bokningar hos SAS beroende på sträckor och klass.

4. SAS mailar ut itinerary med bokningsreferens till dig. Sen fungerar din bokning som en vanlig SAS bokning.
Kommer bankgirobetalningen bara fungera via storbankerna (som på många andra sites) eller går det från valfri bank tex Skandiabanken?

Bokningsvillkor
Ditt köp är en bindande anmälan. Biljetten är inte avbokningsbar eller ombokningsbar och kan inte överföras till annan person. Vid betalning via Bankgiro måste betalning ske omedelbart efter bokning.

Biljettsläpp
Paket 1: Fredag 27/9 kl 09.00
Paket 2-6: Fredag 27/9 kl 11.00
Paket 7: Fredag 27/9 kl 13.00
Privat Jet: Torsdag 26/9 kl 09.00
(Alla tider Stockholmstid)

Här bokar du din biljett:
Sista flygningen för SAS MD-80 - en historisk dag i luften över tre huvudstäder. - BusinessClass Events

MartinJag har ett jätteproblem med inloggningen.
Om jag försöker Logga in via FÖRSTA SIDAN eller NYHETER blir det bara error
Men om jag går till denna sida (event) från ett mail till mig (bevakningen) så
kan jag logga in. Men såfort jag klickar på Första sidan/Nyheter eller din länk "Här bokar du din biljett"
blir det error.
Synd att det är så då kan jag inte boka biljett imorgon kl 09:00... :)

Hans (Hansi)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen