TheEagle skrev:Om jag nu nu lyckats ta fram en fare på ITA Matrix av lite mer avancerad typ som i tråden ovan. Hur gör jag för att boka denna? Vart skall jag vända mig?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:För dem som undrar, man behöver nog att boka denna biljett via flygbolaget eller via en resebyrå.Klicka för att utvidga...
TheEagle skrev:Vet att man kan kontakta flygbolaget. Men vilken/vilka resebyråer har ni goda erfarenheter av när det gäller resplaner av det meravanceradeslaget?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Inga. Säg till när du hittar en.Klicka för att utvidga...
darthsidious skrev:Är det inte dags att businessclass.se-eliten startar en egen resebyrå? Jag hade använt den i alla fallKlicka för att utvidga...
darthsidious skrev:Är det inte dags att businessclass.se-eliten startar en egen resebyrå? Jag hade använt den i alla fallKlicka för att utvidga...
agehall skrev:För det andra, så förekommer det ibland ganska tveksamma bokningar.Klicka för att utvidga...
tomle skrev:Jag behöver antagligen åka till EZE om några veckor i tjänsten. Kanske kan lyckas få det här att funka, ta mig till/från Island på EB-poäng. Synd bara att vår resepolicy endast tillåter resor i eco men om detta blir billigare än eco så ska det nog gå braKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Aj, EZE i eco, det är inte skoj, om du inte får till denna deal försök att få en fullpris klass i eco som tillåter uppgraderingKlicka för att utvidga...
Mmm, hade träsmak där bak i flera dagar. Behövde 2 dagar för att känna mig som folk igen...Agö skrev:13h25 minuter från CDG. Det värsta jag gjort.Klicka för att utvidga...