war-machine
New member
Nightfly skrev:Osannolikt att jag är ensam om nästa, men det är värt ett försök:Madison, Wisconsin, USA (230.000 inv)Klicka för att utvidga...
Mycket osannolikt, ja. Madison, check.
Nightfly skrev:Osannolikt att jag är ensam om nästa, men det är värt ett försök:Madison, Wisconsin, USA (230.000 inv)Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Hill of crosses/Siauliai, Litauen (ca 130.000 invånare)Hill of Crosses - Wikipedia, the free encyclopediaKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Försöker med 2 skotska städer, den ena borde jag inte vara ensam om dock...InvernessFraserburghKlicka för att utvidga...
JanneB skrev:Caen - FrankrikeLimburg - TysklandKlicka för att utvidga...
Unis skrev:Ulan-Ude ~ 404000 invKlicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Santa Cruz de Tenerife, Spanien (ca 220.000 invånare)Santa Cruz de Tenerife - WikipediaKlicka för att utvidga...
Nightfly skrev:Kota Bharu, Malaysia (600.000 inv) (endast besökt flygplatsen)Jerantut, Malaysia (90.000 inv)Kluang, Malaysia (140.000 inv)Osannolikt att jag är ensam om nästa, men det är värt ett försök:Madison, Wisconsin, USA (230.000 inv)Klicka för att utvidga...
Kota Bharu, check.Nightfly skrev:Kota Bharu, Malaysia (600.000 inv) (endast besökt flygplatsen)Jerantut, Malaysia (90.000 inv)Kluang, Malaysia (140.000 inv)Klicka för att utvidga...
Takaoka, check.jol skrev:en annan är Takaoka i västra JapanKlicka för att utvidga...