Senaste nytt

Seat Diagram

Hmmm.... Okej Senator, du är räddad av att vi faktiskt aldrig har flugit ihop, men Sembl!!! Vad är ditt försvar?? Vi flög ju FC (förvisso AA domestic) ihop där vi satt brevid varandra. Och sedan komma och säga att du aldrig har suttit brevid en superhot girl?!?!? ;)

ha ha ha ha!!! årets bästa! :)

Hmmm.... Okej Senator, du är räddad av att vi faktiskt aldrig har flugit ihop, men Sembl!!! Vad är ditt försvar?? Vi flög ju FC (förvisso AA domestic) ihop där vi satt brevid varandra. Och sedan komma och säga att du aldrig har suttit brevid en superhot girl?!?!? ;)

Du följer upp den med en rak höger när du träffar honom nästa gång va..? :)

vega känner vi varandra, det har jag absolut inget som helst minne av ?!

Självklart så är du det absolut bästa resesällskap jag någonsin haft. Att sitta med dig på på JFK i väntan på flyget till DCA och tömma skumpa efter skumpa är episkt. Det var längesen det var så roligt att vänta på ett plan som blev sent, inställt, sent, sent, inställt och sent.

Du får 6 tummar upp av 5 möjliga när det gäller superhot!

Jag tror nog att man har störst chans att hamna bredvid en snygg brud om man sitter i Economy och struntar i att checka in online. Visserligen är risken stor att man hamnar i ett mittensäte på sista raden.

Dagens hemsk sanning:
Vill man sitta bredvid en vacker/snygg kvinna (eller en snygg man, för dem som föredrar), ökar det chansen om man flyger med ett flygbolags som erbjuder free seating, t ex Ryanair. :eek:

Dagens hemsk sanning:
Vill man sitta bredvid en vacker/snygg kvinna (eller en snygg man, för dem som föredrar), ökar det chansen om man flyger med ett flygbolags som erbjuder free seating, t ex Ryanair. :eek:

Fast då har ju den som man sätter sig brevid möjlighet att byta till en annan plats ...

Dagens hemsk sanning:
Eller varför inte flyga med Wideroe, free seating(På många linjer). Bättre service. Trevliga Dash 8.

Toppen