Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Grundregeln vid mistake fares och liknande är
kontakta inte flygbolaget!!!!!!!!!!.

I just det här fallet spelade det nog ingen som helst roll, eftersom SAS t.o.m säger officiellt att dom följer diskussionerna här mycket noga. Och alldeles speciellt noga dom som handlar om deras kampanjer...

Mvh
/NotRyan

I just det här fallet spelade det nog ingen som helst roll, eftersom SAS t.o.m säger officiellt att dom följer diskussionerna här mycket noga. Och alldeles speciellt noga dom som handlar om deras kampanjer...

Mvh
/NotRyan

Det må så vara, men SAS är inte speciellt snabba så det fanns ingen som helst anledning att skynda på
processen.

Här är facebook länken som Tommy P nu tagit bort från sin post (!)
den går fö till samma sida så det gör ingen skillnad.
SAS BONUS CHALLENGE

Last edited:
Intressant...
Fick en reklamlänk via facebook.
När jag matar in mitt eb-nummer får jag för perioden 16 sept till 31 oktober, utifrån mitt resmönster (tjena!), 48 k poäng för 9 tor-resor.
Jag är försiktigt skeptisk. Jag har TPC unlimited och reser dessa resor på knappt 2-3 veckor...

Jaja, med en skeptisk grundinställning kan jag bara bli positivt överraskad.

Är det någon som tror jag kommer undan med detta?

Fcuk.
Förklaringen fanns i reglerna:
Följande biljetter och flygningar kan inte tillgodoräknas inom ramen för Bonus Challenge:
Bonusbiljetter, som du köpt helt eller delvis för dina EuroBonus-poäng
Resor på Travel Pass Unlimited
Code-share flygningar (som flygs av annat flygbolag än SAS)***
Charter som flygs av SAS

och här nedan ser du resultatet av dina kontakter med SAS.

Grundregeln vid mistake fares och liknande är
kontakta inte flygbolaget!!!!!!!!!!

Jag ville bara kolla vilken länk som gäller och ville absolut inget illa mot er och absolut inte mot SAS. Han som jag pratade med jobbar inte på SAS IT. Min tanke var att det ska bli rätt, inget annat.

Sitter och filar på en kalkyl på hur man kan köra billigaste MR på 6 t/r.
ex-CPH / ex-MMX så är det billigaste jag hittar än så länge MMX-ARN, är det någon som har andra tips?

Jag hittar inte längre till lågpriskalendern där man såg pris för flera destinationer samtidigt.

Toppen