Senaste nytt

[Business Class] Island - Kina T/R 8.000 SEK (Icelandair + China Southern + KLM)

Intressant deal för att få till en resa i F med China Southern (genom att lägga till ett leg inrikes). Saknas ju en recension av den produkten i vår tråd om första klass-produkter.

Jag tar helst inte på mig uppgiften, men någon kanske vill "offra sig"..... (?) :rolleyes:

CAN-PEK v.v på A380 verkar inte bokas i First hos Orbitz utan när man väljer säte blir det per automatik Business. Så ni är uppmärksamma på det. :)

Hipmunk säger dock First så jag har faktiskt ingen aning vad det blir. Gissar på Business. :)

Last edited:
Jag delar gärna med mig av en bra deal om jag har hittat någon själv, men jag skulle inte publicera en misstake fare där man glömt en 0:a i priset på ett forum.

2000 köpte jag och 3 till en mistake Fare med SAS till Singapore för 1400 + skatt istället för 14000 + skatt.

Den dealen var borta nästa dag fast den inte postades någonstans.

Den dealen jag köpte hade funnits i en vecka innan jag köpte men då försvann den.
Så ni som vill ha denna deal köp idag!:p

Någon som bokat och valt säte i F? Jag är lite tveksam om det verkligen är inrikes F.
(Lutar nog åt att jag skippar ändå. Har så mycket annat på g..)

Hipmunk/Priceline visar First men använder man Orbitz och väljer säte så blir det Business.
china.png

Last edited:
Toppen