Senaste nytt

Norweigan startar direktflyg till Los Angeles och San Francisco

...MIA är inte mycket billigare än hos andra bolag, men fördelen är ju direktflyget.

Min fru hörde en kollega vara överlycklig att få åka "fräscha, nya Boeing 787 med superbra IFE och direktflyg istället för några sunkiga Lufthansa med mellanlandning". Så värdet av marknadsföring och direktflight ska inte underskattas.
 

johhenrik

Medlem
Om jag reste utan status och i Eco skulle inte jag heller vilja mellanlanda i FRA, så det är väl inte så konstigt. De flesta människor flyger en gång per år max, eller man kanske ska säga de flesta flyger inte alls... Så att titta på oss som en norm är nog inget Norwegian gör. För de flesta är ju flyget trots allt en transport, inte själva grejen.
 

fly4fun

Medlem
Finns det ett dolt budskap i URLen för denna tråd?
13124-norweigan-startar-direktflyg-till-los-murtala-muhammed-lagos-nigeria-angeles-san-francisco.html
 

Palazzi

Medlem
Min fru hörde en kollega vara överlycklig att få åka "fräscha, nya Boeing 787 med superbra IFE och direktflyg istället för några sunkiga Lufthansa med mellanlandning". Så värdet av marknadsföring och direktflight ska inte underskattas.

Nej, de har verkligen lyckats med marknadsföringen! Jag är faktiskt lite imponerad över priser av 9.000SEK T/R I Premium Economy med DY också.... Har man bråttom till NYC är det en bra kompromiss.

PS: När öppnar Firstclass.se? Är det ens någon som flyger C nuförtiden? ;)
 

erc

Medlem
Att kunna flyga direkt till OAK och LAX från OSL flyttade plötsligt den amerikanska västkusten betydligt närmre Karlstad. Det gillar jag. Inte alls omöjligt att Norwegians koncept kan komma att testas under 2014.
 
Toppen