Ozz
Medlem
Japp, Piper i vanlig ordningNågot bubbel innan take off?
Japp, Piper i vanlig ordningNågot bubbel innan take off?
Japp, Piper i vanlig ordning![]()
Jag ringde Thai Sthlm några veckor innan avresa för att i vanlig ordning spendera lite ROP på en uppgradering till business men den vänlige killen på Thai's kontor ansåg att det var citat "bortkastade poäng" eftersom det enbart är maten som är skillnaden numera. Och för att vara ärlig så lägger jag hellre dessa poäng på en bonusresa än att få lite bättre käk i business.Tack för bra info. Något måste ju skilja mellan Business och Premium Eco. Förut var det stolen. Nu är det samma stol som i Business men lägre nivå på catering.
Nä, maten är en simpel eco-bricka och generellt var maten inte lika lyxigt presenterad.Bra, det gläder mig.
Så jämfört med gamla PE har TG tagit bort tilltugget (satay/räktjoflöjten) till fördrinken och reducerat ostbrickan. I övrigt same-same, eller?
Absolut, helt klart men jag tycker att skillnaden mellan C och U är betydligt mindre nu än i gamla 747an då det var lite value for money att uppgradera sig både vad det gällde stol, service och mat. Nu är det ju bara maten.Tack Ozz, lite trist men TG måste ju göra någon skillnad på C och U, så förändringen är förstålig.
Yes, hade man dessutom haft mer än 100% intjäning hade det nog varit en av världens bästa valuta för pengarna.