Senaste nytt

British Airways Visa

Jag kanske tog ut segern i förskott. Har inte fått några Avios för signupbonus :(
Får väl vänta en vecka eller två (och se om det löser sig) innan jag sällar mig till den långa raden av innehavare med strulande BAEC-Visakort.....
P.S Hur lång tid skall det ta innan bonusen trillar in? Fick kortet i slutet av juli.

Jag kanske tog ut segern i förskott. Har inte fått några Avios för signupbonus :(
Får väl vänta en vecka eller två (och se om det löser sig) innan jag sällar mig till den långa raden av innehavare med strulande BAEC-Visakort.....
P.S Hur lång tid skall det ta innan bonusen trillar in? Fick kortet i slutet av juli.

juli 2012 eller2013 ;)

Strular saker med Entercard kan det ta tid. Den glada nyheten är att Avioserna trillat in stabilt varje månad sista året.

ba-se.jpg

Hmmm... Ska man tolka detta som att något är på gång eller som att BAs IT borde styra upp britishairways.se lite?

Det sista skulle jag tro. Vi som bor i I-länder har väl inte haft telefonkiosker sedan förra decenniet...

Det intressanta är att BA Barclaycard Visa bara verkar finns i Tyskland och UAE. Det gör bilden ännu mer oförklarlig...

Klart att det är det sistnämnda, men jag hade huggt ett Barclayskort med 20.000 Avios i bonus direkt!

Jo det är troligen så. Även jag skulle inte ha något emot det. Varken bonusen eller att ha Barclaycard istället för Barclays oeheliga äktenskap med Swedbank (Entercard).

Last edited:
Toppen