Senaste nytt

British Airways Visa

Så länge du inte redan har ett BAEC-konto så minskar det ju risken för strul då Entercard med 99,999999% säkerhet kommer öppna ett åt dig oavsett, det mesta strulet har ju varit just runt att kombinera det Entercard-skapade kontot hos BA med det man redan hade :)

Fast det hade jag och visst öppnade de ett nytt konto åt mig men det löste sig med ett samtal och ett påföljande mail med mina uppgifter på BA. Dagen efter var klart och poängen som jag saknat var på kontot.

Som har konstaterats tidigare i tråden är 2-4-1 värd ganska mycket, och för det kan man stå ut med lite strul. Jag ångrar absolut inte att jag skaffade kortet.

Det är avskräckande i och med att det finns en viss risk för att det är mycket strul i början, men nu har t fungerat utmärkt de senaste åren. Helt klart värt att ha kortet för att få Avios och framför allt en 2-4-1-voucher som kommer elektroniskt och fungerar utmärkt nu.

Har haft lite småstrul men senaste två åren har det funkar bra och det trillar in många
avios varje månad. En, i mitt tycke, stor fördel med avios är att de inte expires på det
sätt som EB-poäng gör. Vid senaste medlemsårsskifte i EB så blev det till att köpa en
hel del vin då nästan 100 k skulle gå ut.

Idag ramlade det in Avioser på olika konton, en bekant som skaffade kortet i september fick även sin 5.000 bonus.

Fasiken också. Hade hoppats att Entercard skulle regga nytt konto till mig. Hade då valt det nya kontot då TP-året skulle funka bättre med mina inbokade resor i jakten på Guld. Icke sa Nick. Avios trillade in problemfritt direkt. När man vill ha strul får man det inte, men när man inte vill ha det så......:)

Fasiken också. Hade hoppats att Entercard skulle regga nytt konto till mig. Hade då valt det nya kontot då TP-året skulle funka bättre med mina inbokade resor i jakten på Guld. Icke sa Nick. Avios trillade in problemfritt direkt. När man vill ha strul får man det inte, men när man inte vill ha det så......:)

Dom kanske har lagat felet :D

Idag ramlade det in Avioser på olika konton, en bekant som skaffade kortet i september fick även sin 5.000 bonus.

Vissa har då tur... Själv fick jag mina konto ihopslagna i vintras efter mycket strul, och det fungerade i några månader. Men nu har jag inte fått en avios sen i Mars... *suck* ... dags att börja bråka med entercard igen.

Toppen