Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Jag fick aldrig något kort efter statusmatchningen, gäller status ett kalenderår, ett år efter matchningen eller...?

Jga fick min guldstatus förlängd men fick inte något nytt kort heller, gick dock bra med det gamla. Var i kontakt emd dom angående en bokning och frågade varför man inte fick ett nytt kort. De skickade ut ett nytt "startpaket" till mig som kom för någon vecka sedan och ett kort som är giltigt i 2 år :)

Jag fick aldrig något kort efter statusmatchningen, gäller status ett kalenderår, ett år efter matchningen eller...?

Jag fick kort efter matchningen. Minns dock inte om jag hann bo på något hotell innan kortet kom men har för mig att det var relativt snabbt. Matchade 3 oktober 2012 och fick guldstatus till och med 28 februari 2014. Kortet har jag för mig kom i december 2012.

Jag fick e-post av dem idag att det kan ha varit felaktiga siffror för hur mycket poäng jag har och att de fixat till det nu. Jag har dock inte märkt någon skillnad i poängen, har någon annan kommit på vad det var?

Jag har bott på deras hotell efter matchningen, senast i januari.
Å andra sidan skrev de såhär så det verkar ju inte vara ett krav*,
Jag drar iväg ett mail till dem och ber om ett kort..

*Vi har nu uppgraderat dig till Club Carlson Gold Elite, ett nytt guldkort kommer i posten om 4 till 6 veckor men dina förmåner gäller från och med idag.

Jag fick e-post av dem idag att det kan ha varit felaktiga siffror för hur mycket poäng jag har och att de fixat till det nu. Jag har dock inte märkt någon skillnad i poängen, har någon annan kommit på vad det var?

Samma här. Som jag förstod det så var det fel i ett tidigare mail dom skickat ut. Inte poäng på kontot alltså utan mailet kan ha visat fel poäng.

Då har jag återkvalat som CCG per den 28 augusti med 20 stays under 2013. Dags att sikta mot Concierge. 10 stays till således, kommer definitivt att gå vägen, tre stays redan bokade. Smart av Club Carlson att tillåta matchning mot EBG...

Hur går det för er andra?

Toppen