Var i loungen sitter vi?
Agö Medlem 9 Augusti 2013 #24 agehall skrev: Precis innanför dörren. Nu har även Nilsson anslutit. Klicka för att utvidga... Har ni korkat upp?
agehall skrev: Precis innanför dörren. Nu har även Nilsson anslutit. Klicka för att utvidga... Har ni korkat upp?
agehall Medlem 9 Augusti 2013 #27 Agö skrev: Har ni korkat upp? Klicka för att utvidga... Om du ens behöver fråga vet jag inte om du har kommit till rätt forum... doc skrev: Var har ni satt er i planet? Jag sitter på pendeln på väg ut nu. Klicka för att utvidga... Jag har 3D. Sunkan har 12D. Kricka 2D.
Agö skrev: Har ni korkat upp? Klicka för att utvidga... Om du ens behöver fråga vet jag inte om du har kommit till rätt forum... doc skrev: Var har ni satt er i planet? Jag sitter på pendeln på väg ut nu. Klicka för att utvidga... Jag har 3D. Sunkan har 12D. Kricka 2D.
K Kalle Andersson Medlem 9 Augusti 2013 #28 En bild säger mer än 1000 ord, så kom igen och lägg upp bilder nu för oss som sitter och sliter med jobb och inte kan vara med.
En bild säger mer än 1000 ord, så kom igen och lägg upp bilder nu för oss som sitter och sliter med jobb och inte kan vara med.
Agö Medlem 9 Augusti 2013 #30 agehall skrev: Om du ens behöver fråga vet jag inte om du har kommit till rätt forum... Klicka för att utvidga... Bildbevis tack! Edit: tack! Last edited: 9 Augusti 2013
agehall skrev: Om du ens behöver fråga vet jag inte om du har kommit till rätt forum... Klicka för att utvidga... Bildbevis tack! Edit: tack!