Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

Uppdatering
Nu är det en vecka till BA781 lyfter mot London med 20 glada medlemmar ombord:

1. Vi har nu ett program för söndagen på Heathrow i samarbete med British Airways. Räkna med att du vill åka ut i god tid inför flighten för att vara med. Precis som jag skrivit tidigare i denna tråd kommer ni inte behöva "gästa" varandra för att komma in i lounger.

2. British Airways har kommit ännu lite längre i planeringen av ett event på lördagen. Det är fortfarande inte 100% men min magkänsla är att det blir av. Jag tror du kommer vilja vara med.

3. British Airways har bjudit in BusinessClass.se till ett pressevent och visning av nya Boeing 787 i London. Det innebär att jag kommer flyga på BA 780 till Stockholm på samma plan som ni sedan kliver på för att flyga till London. Så jag får flyga trots allt men missar allt skoj ni kommer få vara med om.

Mer information om punkt 1 och 2 kommer i god tid inför resan, flera personer jobbar på att skapa en fantastisk resa för er.

3. British Airways har bjudit in BusinessClass.se till ett pressevent och visning av nya Boeing 787 i London. Det innebär att jag kommer flyga på BA 780 till Stockholm på samma plan som ni sedan kliver på för att flyga till London. Så jag får flyga trots allt men missar allt skoj ni kommer få vara med om
Det innebär dock att du flyger premiärflygningen-före-premiärflygningen. Grattis dig :)

Uppdatering
Nu är det en vecka till BA781 lyfter mot London med 20 glada medlemmar ombord:

1...

Låter som att det är en god idé att bo ute vid LHR med dessa punkter givna!

Faktiskt så är det så att jag "av en ren slump" kommer in till eventet med BA780 för att sedan vända direkt med BA781, så då kanske vi ses ombord! :) Ingen seating klar, men lär åka i CE.

Uppdatering

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi samlas på Arlanda T2 och färd till London på BA's nya Boeing 787 Dreamliner. Vi har mer info gällande programmet i London.

1. Vi har nu fått grönt ljus att hela gruppen om 20 personer, oavsett BA Status, kommer få access till Galleries First på söndag 11.e augusti. :) För er som inte vet är Galleries First BA's guld-lounge, dvs. motsvarande Lufthansas Senator lounge eller SAS Scandinavian Lounge. Läs mer om BA Galleries First på Heathrow T5 här: http://www.businessclass.se/artikla...lleries-first-london-heathrow-terminal-5.html
Jag föreslår att vi ses där ca 10.30 på söndagen. Ert namn finns på en lista i receptionen.

2. Blockera kalendern lördag den 10:e augusti. Med största sannolikhet kommer vi åka på en liten utflykt ;) Ni som har andra aktiviteter bokade, håll kvar dom tills ni fått 100% besked i denna tråd eller via mail. Återkommer med detaljerat info när alla detaljer är spikade. Jag kan säga så mycket som att det är något mycket speciellt och att vi kommer åka ut en bit från London.

3. Ska boka bord för middag på lördagen. Vi kör på Gastro-Pub konceptet då detta har rönt störst intresse. Jag behöver PM eller bekräftat i tråden att ni vill äta middag senast onsdag.

4. Det lutar åt att vad som redan var en resa att minnas för livet nu kommer bli något man berättar för barnbarnen. Mer info följer inom kort!

/Concorde

Sitter första dagen på kontoret igen efter semestern. Att ha det här att se fram emot till helgen gör det hela lite lättare :)

/Christian

Toppen