Senaste nytt

Agehalls galna äventyr sommaren 2013

Enkel gissning på slutdestination är SFO. När du insåg att MUC-YVR går med 100% nya F så blev valet enkelt. :)

Att LH F ny kabin är med i leken får vi väl betrakta som givet. Men om agehall nu ska maxa sin första F-upplevelse, kommer han in i FCT på FRA om F-kärran går från MUC?

Jag tror bara arbete kan tvinga agehall till mörkaste afrika, nu tror jag det är en kokosnöt och sand som lockar...

Jag tror Agehall är på väg till Tokyo och att han valt en routing så att han får så lite tid som möjligt på marken, t ex västerut... :).

Att LH F ny kabin är med i leken får vi väl betrakta som givet. Men om agehall nu ska maxa sin första F-upplevelse, kommer han in i FCT på FRA om F-kärran går från MUC?

Det bör man väl göra om jag förstår reglerna rätt. Det ska räcka med ett boarding pass till F för samma dag, dock måste inte flighten gå från den flygplatsen.

Exakt! Den ultimata maximizern tar kvällsflyg till FRA och startar resan morgonen efter med taxi till FCT. Sen har man tillträde till alla LH Groups FCL samt FCT samma dag.

Toppen