Senaste nytt

SAS Fast Track på Landvetter Utrikes (GOT)

blir till att testa på söndag, men så som prio lane varit förut har det ju varit en egen kontroll, i alla fall när det varit hög beläggning.

får ta och prata med Mattias sen om det där... ;)

Jag testade i Måndags & faktum var att det var en fröjd då jag tjänande åtminstone 10min på detta! Så tack SAS för att Ni hörsammat vad vi bett om under många år!

Liten update gällande Utrikes Fast Track, numera verkar även star gold få tillträde (och även om man reser ex vis med Lufthansa )

Man har även en mer tydlig skyltning att passagerare från fast track har företräde där "köerna" vävs ihop.

Trevligt!
Om man reser två på samma bokning och en är star gold så får väl även gästen följa med?

Jag ska resa med några vänner från Landvetter med Brussels Airlines till Barcelona och med Lufthansa hem. Jag är den enda som har EBG. Vi reser på samma boknignsummer så vi kan ju använda Business Check-in på båda vägarna, men hur är det med Fast Track på GOT? Är det bara jag som kan använda den, eller kan jag ta med mina 5 vänner där också, i och med att det är samma bokninsnummer? VI reser i Economy.

Toppen