rustscheff
New member
Dessutom måste man väl vara shareholder 1 november året INNAN man utnyttjar sin rabatt. Det var i alla fall beskedet jag fick.
AndyL skrev:Lite OFFTOPIC kanske,Om jag köper en WT+ biljett i valfri BA UK sale mellan LHR-LAX/LAS/SFO etc. så kan man inte MFU'a till CE ?Jag tror att jag läst att man måste du flyga ut från sitt hemland för att MFU ska tillåtas. Stämmer detta ?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Priserna påBA sales i C/W från Italien är oftast VÄLDIGT bra (men det kan ju ändras...) priserna med Luftwaffe ARN till Milano är också nästan alltid väldigt låga, även i Business, så där kan ju finnas en möjlighet att få till en bra deal för den med tid, lust och orkKlicka för att utvidga...
Alx skrev:Tyvärr lägger Lufthansa Italia ner sin verksamhet nästa vecka. Så inget mer tokbilligt MXP-ARN med de.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:10% rabatt alltid. Måste bokas via IAG Shareholder website.IAG - International Airlines Group - Private ShareholdersOk, nu har jag kollat up. NordNet kan hantera detta manuelt. Så öppna en depå där.Klicka för att utvidga...