Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Jag fick ingen uppgradering där sist, men dock en fruktskål så de kanske anser att uppgradering är en present... ;)

Kanske det :)
Får jag välja så tar jag ju hellre en uppgradering. Det är ju ganska gott att ta en Nespresso både på kvällen och morgonen

bott på Park Inn i Stuttgart över helgen, uppgraderad från ett standard rum till ett businessClass rum med balkong och tillhörande fin utsikt, otroligt billigt 35€/natten med 2 för en 1 raten:)

Själv spenderade jag helgen i ett kallt och regnigt Prag.

Radisson Blu Alcron tyckte att mitt guldkort kunde ge en uppgradering till ett rum på 6:e våningen. Vet inte exakt vad de säljer det rummet som i vanliga fall men det hade balkong ut mot gatan. Inte för att det var så användbart denna helg när det var 10 grader och regn men trevligt ändå.

Frukt, välkomstbrev och lite morgonrockar på rummet i alla fall. Ingen frukost.

Last edited:
Uppgraderad från singel till dubbelrum, Radisson Blu Edwardian Kenilworth.

Ingen gåva på rummet.

Vad har du för status? Skall själv checka in där på lördag som CCC, och de menade att de inte kan ge mig en early check-in så jag skulle bli ganska överraskad av en uppgradering!

Vad har du för status? Skall själv checka in där på lördag som CCC, och de menade att de inte kan ge mig en early check-in så jag skulle bli ganska överraskad av en uppgradering!

Är CCG. Hade lite svårt och se skillnaden på ett singelrum, och ett dubbelrum, men en uppgradering är alltid tacksam :)

Toppen