Senaste nytt

British Airways 5 dagars rea på Club World (Business class)

Är det en bra deal för 500 TP?

Nja... finns nog billigare 500TP.. Men om du flyger ARN-LHR/LCY-JFK-LAS-LAX t/r för 18 000kr är det en bra deal :)
40 + 210 + 210 + 60 = 520 x 2 = 1 040 TP, då har du en bra deal :) Sedan finns det några bra deals från LAX som borde ge 1 000 TP till som t.ex.SJU eller BGI för runt 7 000kr.

Trodde dock du inte vill åka BA flera gånger Stefan62?

Oj, det var verkligen trevliga priser till NYC! Jag som tittade på direktflyg med United, som numera kostar ca 10.500kr med Lifemiles (förr 8.500kr). 500TP och än trevligare service för 3.400kr tackar man ju inte nej till. Dock föreskriver mitt bankonto nu att jag skippar båda:p

For two weeks only – from 28 May to 12 June 2013 – the luxurious seats of Club World, our business class cabin, are on sale
]
I det e-mail jag fick i dag står det dessutom:

"Book any long haul, Club World flight with us - or a transatlantic business class flight with our partners American Airlines or Iberia - and we'll give you an additional SEK 425 off the price of your flight. This discount is only available when you book direct with us at ba.com before 4 June 2013. Make sure you quote this unique discount voucher code when you book: XXXXXXXXXXXX."

Jag är inte säker på varför de tror att en extra rabatt på just 425 kronor skall locka mig att boka.

Johan

I det e-mail jag fick i dag står det dessutom:

"Book any long haul, Club World flight with us - or a transatlantic business class flight with our partners American Airlines or Iberia - and we'll give you an additional SEK 425 off the price of your flight. This discount is only available when you book direct with us at ba.com before 4 June 2013. Make sure you quote this unique discount voucher code when you book: XXXXXXXXXXXX."

Jag är inte säker på varför de tror att en extra rabatt på just 425 kronor skall locka mig att boka.

Johan

Fick samma mail som dig. 425:- i rabatt är fortfarande 425:-

Nu kan jag snart inte hålla mig längre

Senator, Nu kan jag snart inte hålla mig längre

Du, det blir kanske en möjlighet till BA och LCY bussen till hösten, men det blir ingenting för min del nu. Kommer snart ett mail till dig med detaljer på Lufthansa och Swiss First till ATL optimerat med besök i:
FCL MUC
FCT FRA
FCL ZRH
FCL GVA

Har hittat en suverän rutt med LH B747-8i och Swiss A330-300. LCY Bussen i all ära, men detta är i en helt annan liga :)

Road trip i Florida och Carolinas ingår :)

Last edited:
Jag som tyckte det var en killer deal när jag bokade ARN-LCY-JFK-LHR-ARN för 15k :D
Detta är riktigt riktigt bra pris.

Oj, det var verkligen trevliga priser till NYC! Jag som tittade på direktflyg med United, som numera kostar ca 10.500kr med Lifemiles (förr 8.500kr). 500TP och än trevligare service för 3.400kr tackar man ju inte nej till. Dock föreskriver mitt bankonto nu att jag skippar båda:p

TPs i alla är, men på en biljett betald med pengar tjänar ju Avioser också, runt 11.000 + bonus på 25-100% för elitemedlemmar, det måste du ta med i dina beräkningar.

I övrigt en skräprea, höga priser och få destinationer och dessutom får man nu felmeddelande :rolleyes:

Sorry, this offer is not currently active.

Please try again later.

TPs i alla är, men på en biljett betald med pengar tjänar ju Avioser också, runt 11.000 + bonus på 25-100% för elitemedlemmar, det måste du ta med i dina beräkningar.

I övrigt en skräprea, höga priser och få destinationer och dessutom får man nu felmeddelande :rolleyes:

Sorry, this offer is not currently active.

Please try again later.

Bara NYC som intresserade mig, men där tyckte jag priserna var mycket bra (om det fungerat att boka nu :p). Just nu behåller jag dock hellre pengarna än 15.000 avios och 500TP. Jag har snart en förmögenhet låsta i olika FFP medan bankkontot gapar tomt :eek:

Toppen