b%C3%B6rnen
New member
Någon som vet vad man kan förvänta sig när dom öppnar igen till helgen?
FF#1 skrev:har totalt missat att de har haft stängt. Mellan vilka datum?Hoppas att de utökar utbudet med nått mer ätbart.Klicka för att utvidga...
StarFlyer skrev:Efter renoveringen av loungen i T5 så blev det gammal inredning över, denna flyttas säkert till T2Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Ja, då slipper vi ju den i inrikesloungen påT4i alla fall, om det skulle flyttas till T2...Ursäkta mig, jag kunde inte hålla mig..Mvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Om alla som reser inrikes med det nya Plus-konceptet ska få plats i loungen i T4 så lär de behöva bygga ut. Eller ska den även fortsättningsvis vara för EBG?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:SAS flyttar inrikesflyg till T5 på sikt. Det finns en diskussionstråd här.http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/3628-sas-inrikes-flyttar-till-terminal-5-pa-arlanda.htmlKlicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Om alla som reser inrikes med det nya Plus-konceptet ska få plats i loungen i T4 så lär de behöva bygga ut. Eller ska den även fortsättningsvis vara för EBG?Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Bara EBG är väl illa nog?Klicka för att utvidga...
vicce skrev:Visst att det finns väldigt många som är EBG, men vilka tycker du skulle ha tillgång till lounge om inte EBG? Pandion är väl ganska självklara, men förutom dem?Vill absolut inte låta spydig eller så, utan det är bara en fråga. Lite svårt att använda ett "frågande tonläge" i textKlicka för att utvidga...