Jag har plötsligt 400k EB på kontot efter avbokning av vår NRT resa. LH F verkar lockande: MarcusC ?
Martin Björnström Medlem 25 April 2013 #21 Jag har plötsligt 400k EB på kontot efter avbokning av vår NRT resa. LH F verkar lockande: MarcusC ?
MarcusC Medlem 25 April 2013 #22 bjornstrom skrev: Jag har plötsligt 400k EB på kontot efter avbokning av vår NRT resa. LH F verkar lockande: MarcusC ? Klicka för att utvidga... bjornstrom LH F kan man sällan få för mycket av, jag spenderar görna ett antal timmar i FCT eller för den delen en FCL lounge. Kan man bara hitta tillgänglighet med EB bokar jag gärna, har en del poäng som behöver nyttjas under året...
bjornstrom skrev: Jag har plötsligt 400k EB på kontot efter avbokning av vår NRT resa. LH F verkar lockande: MarcusC ? Klicka för att utvidga... bjornstrom LH F kan man sällan få för mycket av, jag spenderar görna ett antal timmar i FCT eller för den delen en FCL lounge. Kan man bara hitta tillgänglighet med EB bokar jag gärna, har en del poäng som behöver nyttjas under året...