Senaste nytt

Event: BusinessClass.se inviger på Landvetter Airport

Låter det kul med vårt event? (OBS! Ej anmälan)

• Total voters
    60
Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Vädret på Landvetter kring vårt event bör vara torrt efter att ha regnat på förmiddagen, cirka 7C. Kom klädd för en kortare utomhusaktivitet, dvs jacka. Om det regnar bör jacka och skor tåla det. :)

Imorgon vid lunchtid stänger vi anmälningsmöjligheten och skickar slutgiltiga listor till våra partners så passa på - det är sista chansen att följa med på vårens BusinessClass.se event!

Nu har alla fått betalningsavier och program skickat via email!

Program:

Från 17.00 samlas vi på Landvetter vid SAS incheckning i Utrikeshallen för utdelning av "badges" som krävs för att nå avgångshallen. Vår BusinessClass.se roll-up kommer synas tydligt.

17.20 och 17.25 ankommer flighter med SAS och Malmö Aviation från Stockholm som vi inväntar.

17.30 börjar rundvisning på Göteborg/Landvetter Airport med möjlighet att träffa flygplatschefen och presentation av nya utrikeshallen. Vi får se lite mer än vanliga resenärer normalt ser på resan. Din uppgift är att komma med ett smart tips på förändring/förbättring som gör din resa bättre på Landvetter.

19.00 Inviger vi BusinessClass.se Meeting Point i nyrenoverade SAS Scandinavia Loungen. Invigningsdrycker och plockbuffé serveras och ni får en chans att prata med Birgitta Sandhaag som är chef för SAS lounger över hela världen.

ca 19.30 Business Class transfer till Göteborg.

ca 20.00 Kvällsprogrammet på nyöppnade Radisson Blu Riverside Hotel börjar med ett par spännande presentationer (ca 20 minuter) med efterföljande mingel, snittar och tillhörande drycker. Därefter långbord i baren till självkostnad fram till 01.00: vi har förhandlat fram specialpris på helflaska Champagne de Venogue för 625kr.​

Kanon! Det här ser riktigt kul ut. Jag jobbar i Köpenhamn nu på torsdag och bilar hemåt på fredag förmiddag, så om det är någon söder om Göteborg som vill samåka så ta gärna kontakt med mig. (Ps. bjornstrom jag har sänt in betalningen idag... :)

Kanon! Det här ser riktigt kul ut. Jag jobbar i Köpenhamn nu på torsdag och bilar hemåt på fredag förmiddag, så om det är någon söder om Göteborg som vill samåka så ta gärna kontakt med mig. (Ps. bjornstrom jag har sänt in betalningen idag... :)

Osis kan tyvärr inte lifta med dig, jag åker upp men tar bilen upp först efter arbetsdagen på fredag tar slut (sträckkör Skanör -> GBG avresa 17:00).

Uppdatering

Vädret på Landvetter kring vårt event bör vara torrt efter att ha regnat på förmiddagen, cirka 7C. Kom klädd för en kortare utomhusaktivitet, dvs jacka. Om det regnar bör jacka och skor tåla det. :)

Det första som kom upp i huvudet när de stod utomhusaktivitet var att vi skulle tävla om vem som kunde lasta allt baggage snabbast på en SAS B737 :) men mitt huvud är lite tankesprid ibland.

Det här kommer bli väldigt roligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen