checkade in på Radisson Arlandia i fredags kväll, och anlände med transferbussen, jag är först ut ur bussen och kommer in i hotellet, där de två incheckningsdiskarna redan är upptagna med gäster som checkar in.
Jag kör en svensk grej och ställer mig 3 meter bakom vid nån slags osynlig linje, liksom visar för de andra att här börjar kön.
Men tji fick jag, det glider fram ett par från vad jag skulle gissa lät som Polen, men ja ska inte svära i kyrkan på att det var så
De ställer sig i den högra disken bakom den som nu får hjälp
Från hissen kommer sedan en karl och kliver rakt förbi mig och ställer sig i framför mig!
ja fattar såklart ingenting.. - här börjar ju kön, eller?
Vad ska jag göra med min gåva att vara osynlig
Hur som helst, det tar inte mer än 1 minut kanske så när jag kommer fram till disken får jag en rumsnyckel och fixar med betalkortet
Så tar det en stund och tjejen ursäktar sig och säger - det tar lite tid, jag håller på att leta ett annat rum på en annan våning
jag bor alltid där när jag reser från arlanda, och brukar bli uppgraderad - så ja antar att hon märkte det efter att jag fått första rummet.
Kösystem är ju såklart lite svensk grej, och även i Sverige kan man inte räkna med att det funkar!