englundjesper
Medlem
Synd at jeg ikke så innlegget før idag for jeg var på samme flight til BCN. Og ikke nok med det, jeg tror du hadde toseteren på 736-maskinen og jeg var godt plassert like bak på 10A.
Ble du godt behandlet av crewet?
Det stämmer! Vad kul. Jag tänkte att det måste varit någon resemedveten person som hade bokat 10A, då jag slog handen i bordet när jag såg att den var upptagen vid sätesbokningen.
Jag blev väldigt gott behandlad av crewet. Oj, oj, oj.
Eftersom det var så lite folk med på flyget, så var jag ju bara tvungen att gå fram och berätta om min resa. En i crewet, Inger (korthårig från nord-Norge), blev väldigt glad och frågade vilken plats jag hade på både dit- (9B) och hemresa (19A - fick tilldelad) och fick därefter en kram och blev lovad en öl som jag sen fick när dryckesvagnen kom ut. Väldigt behaglig flygresa och vi landade väl 20 minuter innan utsatt tid på BCN?
När jag sen steg av planet på BCN viskade hon i mitt öra att hon skulle fixa så att jag kunde sätta mig på rad 1 när jag kom tillbaka och få en varm måltid. Jag sken upp som en sol och gick upp och rastade benen i 30 minuter på BCN Terminal 1.
När det sen var dags för boarding till OSL igen, så ler hon mot mig och pekar på 1D och jag hoppar ner och fick därefter allt som en fullbetalande business class-biljett hade gett.
Verkligen snyggt gjort av henne. Jag måste säga att denna saken fick mig att fundera om jag någonsin kommer flyga med annat bolag än SAS.
Dagen slutade för övrigt väldig smidigt. Vi landade på OSL 13 minuter innan utsatt tid, så jag hade 6 minuter på mig från gate till Flytoget gick, vilket jag också hann med och var därmed hemma på Skøyen 38 minuter efter att jag stod i flyget.
Vi får se om denna resan ger 4600p eller 13800 med 3x-kampanjen. Det gör mig inget om jag måste göra denna resan en gång till