Senaste nytt

Inga aktuella bokningar finns..

Samma här men som Mr Irving brukar säga: Meeen......:mad:

Skickade precis denna felanmälan/gnäll till SAS it:
Nu har ni nästan lyckats återskapa bokningarna efter några veckors disfunktion.
Vid första inlogg dyker det upp bokningar jag inte känner igen när man då klickar på dem så kommer svaret "bokningsreferensen finns inte" sen försvinner de från listan och jag har inte sett dem igen???
När man sedan går in på en bokning som defakto existerar och ska gå åter så finns givetvis nomenklaturproblemet kvar "Åter till startsidan" Men är inte startsidan www.sas.se?? Borde ju stå "åter till föregående sida" men om jag nu väljer det alternativet vilket jag ju måste för att få en komplett meny då är jag helt plötsligt utloggad..... När jag då ska försöka logga in igen så får man det traditionella meddelandet "du är redan inloggad" moment 22..
Har jag då inte tillgång till en annan dator etc så får man vackert vänta till sessionen gör time out typ 15 minuter. Det är ju inte ett nytt problem precis. Varför kan ni aldrig få ordning på det här????

Samma här men som Mr Irving brukar säga: Meeen......:mad:

Skickade precis denna felanmälan/gnäll till SAS it:
Nu har ni nästan lyckats återskapa bokningarna efter några veckors disfunktion.
Vid första inlogg dyker det upp bokningar jag inte känner igen när man då klickar på dem så kommer svaret "bokningsreferensen finns inte" sen försvinner de från listan och jag har inte sett dem igen???
När man sedan går in på en bokning som defakto existerar och ska gå åter så finns givetvis nomenklaturproblemet kvar "Åter till startsidan" Men är inte startsidan www.sas.se?? Borde ju stå "åter till föregående sida" men om jag nu väljer det alternativet vilket jag ju måste för att få en komplett meny då är jag helt plötsligt utloggad..... När jag då ska försöka logga in igen så får man det traditionella meddelandet "du är redan inloggad" moment 22..
Har jag då inte tillgång till en annan dator etc så får man vackert vänta till sessionen gör time out typ 15 minuter. Det är ju inte ett nytt problem precis. Varför kan ni aldrig få ordning på det här????

SAS svarade på 10 minuter.... Snabbt som fan men lite goddag yxskaft:

Hej,

Tack för din e-post.
Du ska från och med sent igår kväll återigen kunna se dina bokningar under ”Mina bokningar” när du är inloggad i din profil.
Däremot är inte funktionen tillbaka i sin helhet ännu, utan vi jobbar fortfarande på att få tillbaka full funktionalitet.
För att lösa problemet med att du får meddelande om att du redan är inloggad så ber vi dig tömma ditt cacheminne samt dina cookies.
http://www.sas.se/s/kontakt/ovrigt/Eva-sidor/Empty_cache/
Anna Pettersson
Support Agent
Global Support

SAS
+46 8 797 4000

Man måste alltså rensa cache och cookies mellan varje besök på sidan då.. Been there done that, SAS sida är väl den enda som jag frekventerar som har detta problem. Det är väl bara banksidor som inte klarar vissa backfunktioener men det är ju av säkerhetsskäl som jag inte ka nse hos SAS.. Får väl leva med det som vanligt :(

Man måste alltså rensa cache och cookies mellan varje besök på sidan då.. Been there done that, SAS sida är väl den enda som jag frekventerar som har detta problem. Det är väl bara banksidor som inte klarar vissa backfunktioener men det är ju av säkerhetsskäl som jag inte kan se hos SAS.. Får väl leva med det som vanligt :(

Eller så följer du den här länken så kommer du till din favosida och blir utloggat på sas.se ;)

Toppen