Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Rotorman

Medlem
Försökte logga in precis och det verkar vara något stort fel. Jag har helt plötsligt noll poäng?!?! :confused:
 

Dr. Miles

Expert
Det är synd att SAS avvecklade SAS Australia:s webbsida. De hade amadeus bokningssystem och det fungerade felfritt.
De kör samma trasiga systemet hela världen numera...
 

Chrille

Medlem
Jag har noll poäng och noll koll på veckans bokningar. Skönt att inget veta, det blir sovmorgon i morrn. :p
 
Jag vet inte om det har något att göra med saken men i ARN har SAS tagit i bruk den nya incheckningssystem som var förutsättningen att de kan lansera sin APP. Alltså samma system som varit i test i HEL och LLA under vinter.

Jag vet att många tål inte min optimism men som jag förstått är SAS väl medveten om de problem som de har med deras hemsida och jobbar hårt för att lösa alla dessa utmaningar. Det är inte så enkelt att lösa allt på en gång men jag tror att SAS löser de här problem under våren. :)

Här kommer min inlägg från SAS FB sida:

Hej SAS!
Det börjar kännas på gränsen till pinsamhet att ni inte kan få er hemsida och EuroBonus sidor att fungera. Det känns jätte jobbigt att man kan inte boka sina resor på er hemsida utan måste anlita t.ex. Expedia eller något annat resebyrå. Jag vet att ni jobbar med detta men utan en fungerande hemsida förlorar ni bokningar till era konkurrenter och det är inte det som ni vill.
Mvh, Tommy
 
Last edited:

Igorius

Medlem
Samma här! En ny klassiker: "Kommunikationsfel. Vänligen försök igen senare".

Jag får nu en annan klassiker: "Webbsidan kan inte visas." Det gör i och för sig varken från eller till just nu - jag hade tänkt titta på "mina bokningar", och den funktionen avskaffades väl i praktiken för ett par veckor sedan.
 
Toppen