Jag vet inte om det har något att göra med saken men i ARN har SAS tagit i bruk den nya incheckningssystem som var förutsättningen att de kan lansera sin APP. Alltså samma system som varit i test i HEL och LLA under vinter.
Jag vet att många tål inte min optimism men som jag förstått är SAS väl medveten om de problem som de har med deras hemsida och jobbar hårt för att lösa alla dessa utmaningar. Det är inte så enkelt att lösa allt på en gång men jag tror att SAS löser de här problem under våren.
Här kommer min inlägg från SAS FB sida:
Hej SAS!
Det börjar kännas på gränsen till pinsamhet att ni inte kan få er hemsida och EuroBonus sidor att fungera. Det känns jätte jobbigt att man kan inte boka sina resor på er hemsida utan måste anlita t.ex. Expedia eller något annat resebyrå. Jag vet att ni jobbar med detta men utan en fungerande hemsida förlorar ni bokningar till era konkurrenter och det är inte det som ni vill.
Mvh, Tommy