Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Inser att jag också blivit av med guldstatusen. Fast i mitt fall hade jag tidigare inte de 200 aktierna, utan köpte dem tidigare i veckan. Får väl bli ett mail till investor relations då.

Flera år så länge du har aktierna.

Är det någon som lyckats behålla guldstatus i flera år med bara aktierna som anledning?

Det står ju i samband med erbjudandet:
"För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler."
Vilket jag förstår som att man efter ett år måste kvalificera med antal nätter...

Är det någon som lyckats behålla guldstatus i flera år med bara aktierna som anledning?

Det står ju i samband med erbjudandet:
"För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler."
Vilket jag förstår som att man efter ett år måste kvalificera med antal nätter...
De kan ändra t ex krav om antalet innehav av aktier, därför omprövas statusen efter programmets regler.

Man får tydligen en speciell flagga på sin guldstatus ifall man är aktieägare. Dvs CC borde kunna skicka en lista på dessa till Rezidor varje år och checka av.

Nix. Jag tror att vi är många som tappat guld från 1 mars. :(
Jag har hört av mig både till kundtjänsten och Investor relations, men inte ett ljud så här långt.

Återkom gärna med status...
Även jag har tappat den ädla metallen och är nu nere på silver. Går det statusmatcha igen eller är det aktieköp som är vägen fram?

Precis, återkom när vi har fått ett vettigt svar, tänkte att det inte är värt att mailbomba dem om det är ett generellt fel.

Toppen