Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Köpenhamn Kastrup (CPH)

Nyss skrivit i gästboken. Bredvid mig sitter en riktigt högljudd finne, han pratar i mobilen som om han tror det är en sådan där gammal burktelefon- två burkar med snöre.. Å nu välte han omkull sin flaska... Bäst att gå. Inte glad på SAS i dag...

Nyss skrivit i gästboken. Bredvid mig sitter en riktigt högljudd finne, han pratar i mobilen som om han tror det är en sådan där gammal burktelefon- två burkar med snöre.. Å nu välte han omkull sin flaska... Bäst att gå. Inte glad på SAS i dag...

Låter som om det vore jag... Folk brukar påpeka att jag kanske inte behöver mobilen då de troligen hör mig ändå:p Min finska är dock ganska dålig (obefintlig) så det är inte jag denna gång.

Nu har jag rest nattetid två gånger på rad, så jag får aldrig möjligheten att skriva i mig i boken. Snart bokar jag en resa bara för att få skriva;)

Idag fick jag äntligen tid att skriva i gästboken. (Finns nu, 1 mars, 40 st poster i gästboken).

Jag och Ulla skrev in i den i onsdags morgon, och vi kommer vara där på söndag mellan 15-17 och får vi då skriva in oss igen eller är det max en gång per person? ;)

Härlig loungehörna ni har skapat! Skrivit i boken! Vilken stor lounge detta är, wow! Dock inte lika goda drycker att blanda ginen med som på Arlanda.

Trevlig "hörna" även i ´cph.
Jag har kontrollerat rollupen och den står som den ska. Syns mycket bra.
Fräsch lounch men lite förvånad över det skrala matutbudet en måndagskväll; bröd, ost o skinka. Ska inte SAS flagglounge ha lite mer?

Last edited:
Toppen