Jag signade mig upp på detta och det står 4 stays i profilen. Det står tyvärr också "Based on stays earned this year your 2014 tier would be silver. Någon som blivit guld pga denna fasttrack?
Jadå! Jag gjorde det förra året. Var har du bott? Observera att alla olika brands inte räknas...
Jag har iår bott på Hilton Park SA Istanbul, Hilton Dubai Creek, 2xHilton Mumbai Airport. Dessa borde räknas, nästa vecka blir det Hilton Shanghai.
HHonors MVP skrev:Being a valued member of the Hilton Family MVP program pays off. Just complete four qualifying stays or nine qualifying nights within the 90-day period of your choice and reach Gold VIP status faster than ever! (It normally takes 16 qualifying stays in a consecutive 12-month period). Exclusively for MVP Members. Offer valid at all U.S. Hilton®, Doubletree®, Embassy Suites Hotels® and Hilton Garden Inn® hotels and at select U.S. Hilton Grand Vacations Club® locations, Hampton Inn® and Hampton Inn & Suites® hotels.
Det är nya krav för status hos HHonors från 2013. Undra på om detta kan påverka om de 'status challenges' som är länkade fortfarande är aktiva?
Nya krav för guld är 20 stays/40 nätter. Uppdaterad 'status challenge' bör därför vara 5 stays/10 nätter.