Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

OliT

Medlem
Farsartat. Löftet jag fick förra veckan var att jag skulle ha poängen senast fredag eller absolut senast i dag. Nu säger man på kundtjänst att poängen kommer den här veckan, men att man inte kan svara på när.
De svarar heller inte på var felet ligger, eller mer exakt när poängen kan tänkas komma in. För min del innebär nog det här att kortet ryker. Jag har varit lite småfrustrerad över snäva betalningsdatum (vid utlägg) och det här får mig definitivt att börja titta på andra alternativ.

Droppen är att det inte ens går att klaga via e-post, utan att det måste skickas brevledes.
 

palmen

Moderator
Jag klagade lite på AmEX facebooksida om problemet och fick följande svar
"Vi beklagar förseningen. Vi har nu åtgärdat problemet och poängen bör finnas på ditt konto under veckan."

Återstår att se vad som händer, men det verkar ju i så fall som om felet varit hos AmEX om man ska tolka deras svar.
 

tourist

Medlem
AmEx har ju valt att prioritera kundservice via telefon över web/mail och svarar ju snabbt. Är det inte någon av er som saknar en massa poäng som har provat att ringa 0771-29 46 00?
 

Kristofer

Medlem
Tidigare har jag fått in mina poäng från SAS Amex den 14-19:e, men den här månaden har de inte kommit alls. Har det fungerat för er andra?
 
Toppen