Roger J
Medlem
Fick inte plats vid bordet idag. Fick slå mig ner i "hemliga rummet" bakom hörnan. ...får gå förbi och skriva i boken när det bär iväg mot cph och txl.
Jag är där om 25 minuter... Ska definitivt skriva i boken!
Fick inte plats vid bordet idag. Fick slå mig ner i "hemliga rummet" bakom hörnan. ...får gå förbi och skriva i boken när det bär iväg mot cph och txl.
Jag var där förra veckan och tog några bilder på innehållet i boken. Vill minnas att det var åtminstone fyra sidor med innehåll.Kan inte någon rapportera hur många signaturer där finns i boken? /Nyfiken/
Kan inte någon rapportera hur många signaturer där finns i boken? /Nyfiken/
Jag får revidera det till sex sidor, dock är en sida en stor bild som någon har tecknat.Jag var där förra veckan och tog några bilder på innehållet i boken. Vill minnas att det var åtminstone fyra sidor med innehåll.
Här går det undan...Var där nyss, 12 fulla sidor. Not Ryan hade signerat precis innan mig på dagens datum.
Eller hur! Boken låg framme så den syntes perfekt. Vimplarna och roll-up i perfekt ordning (till skillnad från när jag var där sist). Men så jobbade bästa Ingegerd också.Här går det undan...
Jag städade upp lite när jag var där...Eller hur! Boken låg framme så den syntes perfekt. Vimplarna och roll-up i perfekt ordning (till skillnad från när jag var där sist). Men så jobbade bästa Ingegerd också.