Senaste nytt

Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

Roger J

Medlem
Fick välkomstbrev idag, så jag är tydligen tillbaka, har haft EBP ett par perioder tidigare. Inget välkomstpaket ännu. Tidigare har jag fått en penna och en Pandion-Ipod, räknar verkligen inte med något överdådigt i dessa tider dock.
Detta betyder också med största sannolikhet att ni som ännu inte fått något brev från Rickard Gustafsson kan se fram emot kommande år utan svart... :p

Fick välkomstbrev idag, så jag är tydligen tillbaka, har haft EBP ett par perioder tidigare. Inget välkomstpaket ännu. Tidigare har jag fått en penna och en Pandion-Ipod, räknar verkligen inte med något överdådigt i dessa tider dock.
Detta betyder också med största sannolikhet att ni som ännu inte fått något brev från Rickard Gustafsson kan se fram emot kommande år utan svart... :p

Första året fick jag mig en riktigt bra vinöppnare... Den är helt enkelt kanon. Andra året blev det att dela med sig av ett guldkort till någon kär. I år får vi se vad det blir.. :) Men, egentligen tycker jag det är bättre om pengarna går till Övik..

Hur har ditt resemönster sett ut under perioden..? Vore intressant att veta vad som krävs i dagsläget.

Ok, källan jag hade för 5000 var för 2012, en kille som har barn på samma förskola som min dotter och som jobbar en del med marknadsföring med SAS...

Toppen