infosky
Medlem
Du kanske kan prova och kontakta supporten för att aktivera Apple Pay med appen tex?Synd, hade hoppats köpa några presentkort.
Edit. Med Amex alltså
Du kanske kan prova och kontakta supporten för att aktivera Apple Pay med appen tex?Synd, hade hoppats köpa några presentkort.
Edit. Med Amex alltså
Tack men det löser sig med SAS MC istället.Du kanske kan prova och kontakta supporten för att aktivera Apple Pay med appen tex?
Står högst upp under villkor för inbjudan:Jag bjöd in till Amex Elite nu i maj och fick poängen rätt omgående, medan den som blev inbjuden får poängen i omgångar under kommande kvartal. Är det någon här som har koll på eventuella spend-krav för maj-kampanjen?
Han frågade om Maj-kampanjen, men det var exakt samma villkor då vad jag minns. Länge sedan de hade spend-krav förutom ovan på ett köp/mån.
Jag bjöd in till Amex Elite nu i maj och fick poängen rätt omgående, medan den som blev inbjuden får poängen i omgångar under kommande kvartal. Är det någon här som har koll på eventuella spend-krav för maj-kampanjen?
Kan intyga att detta stämmer då jag får vänta tom nästa sommar innan alla poäng fallit ut (då jag blev värvad till Elite i maj).Står högst upp under villkor för inbjudan:
- 60.000 EuroBonus Bonuspoäng tilldelas ditt konto uppdelat på två utbetalningar, förutsatt att du spenderar på ditt kort varje månad. Du får halva poängsumman när du gör ett köp under 7:e månaden av ditt medlemskap och resterande när du gör ett köp under 13:e månaden.