Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Någon annan som signade upp sig för kampanjen med de utlovade 20k poängen men inte fått poängen än trots att det gått 2 månader eller mer.
Det var väl tre månader? Du kan se datumet du ska få dem i appen, om du går till dina förmåner för Max och trycker på den rutan för poängen.

Vi är två som fått poängen som signade upp oss i juni (3 juni respektive 8 juni), dock har en vän problem med att få ut sina poäng hos Klarna och har fått sitt ärende eskalerat. Vi fick våra poäng 3 och 8 augusti.

Han signade upp sig emellan oss och har fortfarande inte fått något.

Vi är två som fått poängen som signade upp oss i juni (3 juni respektive 8 juni), dock har en vän problem med att få ut sina poäng hos Klarna och har fått sitt ärende eskalerat. Vi fick våra poäng 3 och 8 augusti.

Han signade upp sig emellan oss och har fortfarande inte fått något.
Samma för mig, fick inte upp registrering för 20k poäng. Klarna eskalerade och sa att jag får poängen is slutet av månaden. Sa nej då ska jag ha en kompensation också då avtalet bröts. Slutade med att jag fick poängen dagen efter.

Någon som har koll sedan tidigare på om veckans belöning är något att sträva efter? Får inte så mkt information i appen (har inte använt kortet denna vecka så kan inte trycka mig vidare för att se villkor osv).

Någon som har koll sedan tidigare på om veckans belöning är något att sträva efter? Får inte så mkt information i appen (har inte använt kortet denna vecka så kan inte trycka mig vidare för att se villkor osv).
Fått följande: uber x2 (140kr), uber eats x2 (140kr), bastard burgers x2, travel credits x2 (skräp), espresso house, stampix x2, biobiljett,

Det var väl tre månader? Du kan se datumet du ska få dem i appen, om du går till dina förmåner för Max och trycker på den rutan för poängen.
Första tomten på kundtjänst bekräfta att det var två månader.. ärendet är skickat för utredning och en uppdatering förväntas inom 5 dagar.

Attachments

• IMG_6409.jpeg
    IMG_6409.jpeg
    317,9 KB · Visningar: 29
Toppen