Senaste nytt

Amex Members Truck

”Det är officiellt: Members Truck är tillbaka. Vi har lyssnat på era önskemål, i ăr växlar vi upp och ger oss ut på en turné genom Sverige. Håll utkik här på Instagram och vara stories för att se exakt när vi besöker en stad nara dig.”

Nu stod det ju 2K views. Hade det varit en återlansering av 2 kkr för att att käka en gång hemma och en gång utomlands hade det ju inte varit helt fel. Men det är nog bara att drömma om

Live från Hyllie! Trevlig liten goodie bag när man precis landat från staterna.
IMG_9577.jpeg

IMG_9576.jpeg

Ja, i Stockholm känns det mer som ett reklamjippo än ett värde för oss kortinnehavare. Jag tänker inte vara en statist i det och stå i nån kö med 200-300 pers.
Var förbi typ 10 minuter innan sista trucken i Stockholm... Var över 500 pers i kö när jag kom dit så blev en promenad istället.

Har inte riktigt hängt med, trodde att detta mest var just ett reklamjippo för Amex och inte något många kortinnehavare uppskattar, men står hundratals pers i kö när de är i Sthlm fattar man väl att de kör vidare på konceptet. Dock ingen ”förmån” som jag tycker bidrar med något värde till kortet direkt, de hade gärna fått lägga de pengarna på något vettigare.

Toppen