Tråden handlar om ställen som INTE tar Amex
Andreas Granberg Medlem Idag kl 04:18 #1 372 mrestes skrev: mio har bra sängar, tar amex. och stor rea just nu. Klicka för att utvidga... Mio har även presentkort i eurobonusshoppen
mrestes skrev: mio har bra sängar, tar amex. och stor rea just nu. Klicka för att utvidga... Mio har även presentkort i eurobonusshoppen
M mrestes Medlem Idag kl 08:11 #1 373 Andreas Granberg skrev: Mio har även presentkort i eurobonusshoppen Klicka för att utvidga... synd att jag inte visste det. Köpte just en säng för 40000. Hade blivit 16000 poäng om man fick betala med flera presentkort.
Andreas Granberg skrev: Mio har även presentkort i eurobonusshoppen Klicka för att utvidga... synd att jag inte visste det. Köpte just en säng för 40000. Hade blivit 16000 poäng om man fick betala med flera presentkort.
palmen Moderator 53 minuter sedan #1 374 mrestes skrev: synd att jag inte visste det. Köpte just en säng för 40000. Hade blivit 16000 poäng om man fick betala med flera presentkort. Klicka för att utvidga... Det får man, åtminstone på plats i varuhuset kan de slå in flera presentkort (det fungerade för 1,5 år sedan)
mrestes skrev: synd att jag inte visste det. Köpte just en säng för 40000. Hade blivit 16000 poäng om man fick betala med flera presentkort. Klicka för att utvidga... Det får man, åtminstone på plats i varuhuset kan de slå in flera presentkort (det fungerade för 1,5 år sedan)