Senaste nytt

SAS öppnar ny rutt till Mumbai från Köpenhamn. Trafikstart 2 juni 2026

Kanske låter okunnig i denna ämne men det får bli så;

Hur svårt ska det vara för SAS att vara lite mer ärliga, varför kan man inte regelbundet uppdatera om hur det går för rutten istället för att ställa in och inte uppdatera någonting förutom något litet "Vi gör vårt bästa" från två månader sedan...

Känns inte riktigt som att denna linje ens kommer tillbaka över huvudtaget...
Jag tror svaret är att de inte vet, vad nu problemet är så verkar byråkratin vara svår.

Jag har en resa till Indien i Sep/Okt och gick med tanken att "klart dom hinner lösa det till dess". Nu är jag ej lika säker längre, hade ju varit att föredra att ta detta på SK metal men man ska tydligen inte underskatta Indiens vilja att underminera sin egen finansiella välfärd.

Jag har en resa till Indien i Sep/Okt och gick med tanken att "klart dom hinner lösa det till dess". Nu är jag ej lika säker längre, hade ju varit att föredra att ta detta på SK metal men man ska tydligen inte underskatta Indiens vilja att underminera sin egen finansiella välfärd.

Kan ju vara tvärtom, att de ser till att egna flygbolaget gynnas.
Air India flyger från CPH, förvisso till Dehli.

Kanske låter okunnig i denna ämne men det får bli så;

Hur svårt ska det vara för SAS att vara lite mer ärliga, varför kan man inte regelbundet uppdatera om hur det går för rutten istället för att ställa in och inte uppdatera någonting förutom något litet "Vi gör vårt bästa" från två månader sedan...

Känns inte riktigt som att denna linje ens kommer tillbaka över huvudtaget...

För att de har inte heller någon aning. De har garanterat ett lokalt juridiskt ombud om säger exakt samma sak till SAS. Vi gör vårt bästa. Här är fakturan.

Toppen