Homer
Medlem
Om det stämmer finns alltså ytterligare en version av business class.
"Sommar-business - för vi tror inte folk bryr sig då"
Bevis för det har du ju i post #535 Champagnen rumsvarm, men vad gör det, det är ju semester.
Texten e ju faktiskt Simply’s budskapNoterar texten "because we care" på chokladen. Fan tro't.
Middagsservice med 1:45 flygtid, inte bara internationellt utan också Europa-linje. Man ska tydligen alltid vara förberedd på pissigt plus-service.
CPH-WAW
Visa bifogad bild 176749
Frågade efter sparkling (som väl bör lastas på alla internationella rutter när inte champagne finns). Kanske hörde jag fel, men fick svaret:
- Nej, det har vi inte på sommaren.
Hur fick SAS ihop 1:45 flygtid från Köpenhamn till Warsawa? Det tar väl max en timme.Middagsservice med 1:45 flygtid, inte bara internationellt utan också Europa-linje. Man ska tydligen alltid vara förberedd på pissigt plus-service.
CPH-WAW
Det kan man ju tycka, men verkar som att man kör utvalda avgångar med ATR i sommar, och då tar det 1:45.Hur fick SAS ihop 1:45 flygtid från Köpenhamn till Warsawa? Det tar väl max en timme.
Jag flög CPH-WAW-CPH förra veckan och fick det som serveras på flygningarna inom Skandinavien, det fanns champagne både ut och hem se #526Middagsservice med 1:45 flygtid, inte bara internationellt utan också Europa-linje. Man ska tydligen alltid vara förberedd på pissigt plus-service.
CPH-WAW
Visa bifogad bild 176749
Frågade efter sparkling (som väl bör lastas på alla internationella rutter när inte champagne finns). Kanske hörde jag fel, men fick svaret:
- Nej, det har vi inte på sommaren.
Tydligt att varken rutten eller flygtiden avgör servicen utan plantypen. Dvs man behöver hålla koll på vad operations hittar på för att veta vad som ingår i en internationell business biljett!Jag flög CPH-WAW-CPH förra veckan och fick det som serveras på flygningarna inom Skandinavien, det fanns champagne både ut och hem se #526
Flygtiden var ca 1,05 tidtabellen var det 1,20 och vi åkte i en CRJ-900