Senaste nytt

Ny äpplejuice hos SAS

011430121

Medlem
SAS har har under något år haft äpplejuice på 15 cl burkar från ENGLAMUST.
Nu har innehållet ökat till 20 cl jag noterade det i förra veckan, dessutom finns juicen från olika äppelsorter
I dag hade det lastas olika smaker ombord Inge Marie och Granny Smith, lite svårt att läsa på burken vad det är för äppelsort.
Ringi Äppeljuice som SAS serverar nu på långlinjerna fanns ju för några år sedan även på kortlinjerna och saknas av några av oss.
Personligen tycker jag att dessa är helt i samma klass som Ringi
Se till att juicen serveras väl avkyld
IMG_3855.jpeg

Nu har innehållet ökat till 20 cl jag noterade det i förra veckan, dessutom finns juicen från olika äppelsorter
I dag hade det lastas olika smaker ombord Inge Marie och Granny Smith, lite svårt att läsa på burken vad det är för äppelsort.
Ringi Äppeljuice som SAS serverar nu på långlinjerna fanns ju för några år sedan även på kortlinjerna och saknas av några av oss.
Visa bifogad bild 176578
Enig - framsteg! Noterade också detta nyligen. Bra med långburk (allt är relativt...). De förra var lite fjuttiga. Men klart, ringi var snäppet vassare.

Saknar fortfarande Ringi på kortlinjerna men tycker ändå att Englamust är en godkänd ersättare. Kul med flera sorter.

Halvt OT men brukar f.ö. köpa med mig några flaskor Ringi när vi besöker sambons familj i Norge. Finns säkert någonstans i Sverige också men inte hittat.

Visa bifogad bild 176578
Jag hugger alltid en Ringi på norska linjerna

Toppen