För den som vill bevaka nya kampanjer kan man nu göra det.
AwardTraveler Medlem Söndag kl 23:37 #5 181 För den som vill bevaka nya kampanjer kan man nu göra det.
McFace Medlem Måndag kl 07:14 #5 182 AwardTraveler skrev: För den som vill bevaka nya kampanjer kan man nu göra det. Klicka för att utvidga... Något jag saknar är att kunna favoritmarkera och få notifiering när mina favoriter har kampanj. Borde finnas redan på deras egen sida.
AwardTraveler skrev: För den som vill bevaka nya kampanjer kan man nu göra det. Klicka för att utvidga... Något jag saknar är att kunna favoritmarkera och få notifiering när mina favoriter har kampanj. Borde finnas redan på deras egen sida.
AwardTraveler Medlem Måndag kl 22:39 #5 183 McFace skrev: Något jag saknar är att kunna favoritmarkera och få notifiering när mina favoriter har kampanj. Borde finnas redan på deras egen sida. Klicka för att utvidga... Gud hör bön
McFace skrev: Något jag saknar är att kunna favoritmarkera och få notifiering när mina favoriter har kampanj. Borde finnas redan på deras egen sida. Klicka för att utvidga... Gud hör bön
McFace Medlem Igår kl 08:28 #5 184 AwardTraveler skrev: Gud hör bön Visa bifogad bild 175842 Klicka för att utvidga... Snyggt, trots hädelse!
AwardTraveler skrev: Gud hör bön Visa bifogad bild 175842 Klicka för att utvidga... Snyggt, trots hädelse!
M mrestes Medlem Igår kl 10:25 #5 186 FilipJ skrev: Obs, notera att CDON är 100pr per köp. Inte per 100kr. Klicka för att utvidga... Oj, vilken kampanj! Brukar det vara 50 poäng per köp? Nu kan jag få en påse chips ombord efter endast 5 inköp istället för 10!
FilipJ skrev: Obs, notera att CDON är 100pr per köp. Inte per 100kr. Klicka för att utvidga... Oj, vilken kampanj! Brukar det vara 50 poäng per köp? Nu kan jag få en påse chips ombord efter endast 5 inköp istället för 10!