Senaste nytt

Arlanda Express sommarkampanj 2026 199 SEK 22/6-16/8

Anders5

Medlem
1781632544269.png

Trodde det behövde vara för en specifik dag men så var inte fallet. Köpte en biljet för 23e juni (som jag köpte den 22a). Blev inte att jag använde den så använde den istället idag 25e.
Köpte också en till för idag och där står det giltig t o m 2026-09-23. Så eventuellt gäller de 90 dagar från datumet man väljer. Borde göra att man 15e augusti kan köpa på sig några stycken för kommande månader isf (på egen risk såklart).

Trodde det behövde vara för en specifik dag men så var inte fallet. Köpte en biljet för 23e juni (som jag köpte den 22a). Blev inte att jag använde den så använde den istället idag 25e.
Köpte också en till för idag och där står det giltig t o m 2026-09-23. Så eventuellt gäller de 90 dagar från datumet man väljer. Borde göra att man 15e augusti kan köpa på sig några stycken för kommande månader isf (på egen risk såklart).
Så förstår jag det med. Giltig som vanligt men tidigast en dag efter köp. Bra deal.

Ja, står att mina biljetter är giltiga till oktober... Om man skriver 15 augusti redan nu kan man väl få en som är giltig 90 dagar från då. Jag vet inte vad de menar med begränsat antal, det kanske är totalt över denna kampanj (inte någon specifik dag).

Toppen