Senaste nytt

Testa ny tjänst för bonusresor – söker feedback

Får detta felmeddelande när jag söker på specifika länder? Regioner går bra.

Attachments

• 1781184969871.png
    1781184969871.png
    75,9 KB · Visningar: 62
Får detta felmeddelande när jag söker på specifika länder? Regioner går bra.
Det stämmer, det går inte att söka live så, men du borde kunna se i kalendern om det finns någon resa enligt dina filter vilket borde finnas i juni och augusti?

EDIT: Du är i tripbuilder ser jag nu. Ska undersöka.

Kan vara jag som gör fel, men varför visas t.ex. SFO-CPH, CPH-YYZ, CDG-CPH (annat datum än bilden nedan) när jag söker cachade resultat Europa - SEA?
1782065605022.png

Hmm jag får upp resor till SEA när jag testar.

Vad händer om du klickar på date på en dag där det finns platser?
Den visar platser till SEA när platser finns. Men den visar ofta även liknande resultat som i bilden i inlägget ovan också.
Ofta visas platser i fel riktning också tex HND-CPH när jag sökt Europa - SEA.

Kommer du med ljust tema snart?
Sjukt irriterande med det svarta och neonfärgade som är nu, vilket gör att jag inte tecknar abonnemang. :)

Den visar platser till SEA när platser finns. Men den visar ofta även liknande resultat som i bilden i inlägget ovan också.
Ofta visas platser i fel riktning också tex HND-CPH när jag sökt Europa - SEA.
Inte riktigt hittat felet för detta men har ju troligen med filterna att göra.

Kommer du med ljust tema snart?
Sjukt irriterande med det svarta och neonfärgade som är nu, vilket gör att jag inte tecknar abonnemang. :)
Typ såhär?
1782146875154.png

1782146899792.png

Ny knapp tillgänglig för de som gillar ljust tema.

Nu kan man "ladda ner" sidan som en app. Detta kan vara fördelaktigt eftersom man nu även kan ha "instant alerts", upp till 500 stycken.

Den skickar då ett pushmeddelande när någon award hittas enligt din alert. Man kan här söka på exempelvis Europe - North America, det vill säga ganska brett. Vanliga alerts måste man däremot ha point-point då dessa söks live precis som tidigare.

Har inte hunnit testa den särskilt mycket, men har åtminstone fått pushmeddelande själv vid tester.

1782469304015.png

Toppen