Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Tråkigt att Amazon inte är med i deras lista med cashback-butiker i appen. Kan man önska det nånstans, utan att bli bemött av en AI-robot?

Såklart de inte gör, men kan ju kännas gränsfall till oseriöst ändå :)
Oseriöst att ge bättre erbjudande till kunder... Känns som man inte kan vinna som företag då, nåde dig om det kommer ett bättre erbjudande framöver, då är ni oseriösa.

Säger du samma sak om amex som kör 2M sign-up kampanj på platinum för att lite senare köra en 3M sign-up kampanj?

Oseriöst att ge bättre erbjudande till kunder... Känns som man inte kan vinna som företag då, nåde dig om det kommer ett bättre erbjudande framöver, då är ni oseriösa.

Säger du samma sak om amex som kör 2M sign-up kampanj på platinum för att lite senare köra en 3M sign-up kampanj?
Såklart man kan köra andra kampanjer framåt.

Men att starta en kampanj med ett visst slutdatum och sen spä på kampanjen ytterligare under kampanjens gång vet jag inte många företag som gör. Känns som att man underminerar de första som hoppar på kampanjen

Såklart man kan köra andra kampanjer framåt.

Men att starta en kampanj med ett visst slutdatum och sen spä på kampanjen ytterligare under kampanjens gång vet jag inte många företag som gör. Känns som att man underminerar de första som hoppar på kampanjen
Jag tycker det är mer oseriöst att göra tvärtemot, vattna ur kampanjer för de varit för bra.

Mellan tummen och pekfingret, hur lång tid brukar det ta från att cashback går från "på väg" tills den finns tillgänglig? Påverkar lite hur länge man vill spenda på det kortet denna vecka (köp jag gjorde i lördags står fortfarande som "på väg" antar att det tar så lång tid pga helg).

Kanske en dum fråga, men kan man handla online även om man väljer endast digitalt kort? Jag antar det :) Måste man då kunna välja klarna vid checkout? Hittade inte kortnr någonstans i appen.

Kanske en dum fråga, men kan man handla online även om man väljer endast digitalt kort? Jag antar det :) Måste man då kunna välja klarna vid checkout? Hittade inte kortnr någonstans i appen.
Absolut! Om du går in på kortet i menyn Plånbok kan du trycka "Uppgifter" så får du legitimera dig med bankid. Då får du upp kortnummer, utgångsdatum & CVV-kod.
Innan kunde man skapa tillfälliga digitala kort. Då använde jag det om jag handlade på sidor jag inte riktigt litade på hanteringen av kortuppgifter.

Mellan tummen och pekfingret, hur lång tid brukar det ta från att cashback går från "på väg" tills den finns tillgänglig? Påverkar lite hur länge man vill spenda på det kortet denna vecka (köp jag gjorde i lördags står fortfarande som "på väg" antar att det tar så lång tid pga helg).
Jag fick köp som gjordes i lördags krediterade redan igår. Men det kan säkert variera mellan olika merchants

Varierar, har fått cashback på 30min samt någon dag.

Toppen