Senaste nytt

SAS Webshopping

Nej tyvärr, för att få smartladdningen att funka med E.On måste jag länka till mitt Ford-konto. Ford tillåter inte uppkoppling mot tredjepartstjänster utan spärrar då kontot så fort den känner av det. Dock funkade Tibber felfritt för mig i 3 år.
Hänger inte med, varför ska du gå in på ford appen? Jag använder perific (lastbalanserarens app) för att styra om när priset är som billigast.

Har någon fått poäng för Miss Hosting? Villkoren som listas är lite otydliga: "Du tjänar bara poäng för att boka webbhotell. Du kan tjäna poäng för maximalt 3 webbhoteller per månad." (samt "Poäng kan endast tjänas en gång per medlem med denna partner.").
Webhosting Small kostar 29kr per månad första året. Just nu är intjäningen 3000 eurobonuspoäng.

Har någon fått poäng för Miss Hosting? Villkoren som listas är lite otydliga: "Du tjänar bara poäng för att boka webbhotell. Du kan tjäna poäng för maximalt 3 webbhoteller per månad." (samt "Poäng kan endast tjänas en gång per medlem med denna partner.").
Webhosting Small kostar 29kr per månad första året. Just nu är intjäningen 3000 eurobonuspoäng.
Jag fick mina 3000+600 poäng i lördags (6juni). Jag skaffade webbhotell 22 april, så jag fick poängen inom den normala tiden på upp till 12 veckor.

Toppen