Vem är denna Mattias? Någon på SEB kundtjänst?Såg nyligen nedan inlägg i en grupp på Facebook, så tänker att jag säkerställer med experterna här (och bumpar tråden två år senare då det snart är dags!).
Vad säger ni? Känns mer som en generell skrivning från kundtjänst, eller?
Visa bifogad bild 175200
Fakturatjänsterna blev väl nyligen poänglösa, SEB skulle ju kunna göra samma på presentkortssajterna.Såg nyligen nedan inlägg i en grupp på Facebook, så tänker att jag säkerställer med experterna här (och bumpar tråden två år senare då det snart är dags!).
Visa bifogad bild 175200
Skulle säga helt fel att de "brukar klassas" som kontantköp. Köper presentkort på bensinmacken, Coop, SF, ICA, elbilsladdning m.m och har aldrig varit något problem.Såg nyligen nedan inlägg i en grupp på Facebook, så tänker att jag säkerställer med experterna här (och bumpar tråden två år senare då det snart är dags!).
Visa bifogad bild 175200
+Allt från Klarna under en period.Fakturatjänsterna blev väl nyligen poänglösa, SEB skulle ju kunna göra samma på presentkortssajterna.
Precis så, Mattias är tydligen en person från kundtjänst. Men låter ju som att det inte ska vara några konstigheter utifrån svaren här i tråden så jag kör på utifrån tänkt planVem är denna Mattias? Någon på SEB kundtjänst?
Det har tidigare fungerat, om det ändrat något till denna helgen lär de inte informera om i förväg, det är sånt man brukar märka när förändringar gjorts. Men du kan ju alltid testa att köpa ett presentkort på 100 kronor imorgon på något ställe du tänkt köpa på och se om det fortfarande ger poäng om du är orolig att något ändrats.
Det är välkänt sedan länge att man inte ska lita på uttalanden från kundtjänst.Precis så, Mattias är tydligen en person från kundtjänst. Men låter ju som att det inte ska vara några konstigheter utifrån svaren här i tråden så jag kör på utifrån tänkt plan![]()
Precis så, Mattias är tydligen en person från kundtjänst. Men låter ju som att det inte ska vara några konstigheter utifrån svaren här i tråden så jag kör på utifrån tänkt plan![]()