Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2026

Hilton Sukhumvit’s executive lounge, jag ser ett mönster!
Dubbelpipigt i dryck och torr kyckling att tugga på både dag 1 och 2.

IMG_1810.jpegIMG_1811.jpeg

Hälsningar från loungen på Tallinns flygplats - jag gillar den här loungen, lugn miljö och bra utbud samt en utomhusterrass var man kan sitta. En ATR från Finnair verkar ha problem, det kom en hel del rök från motorn när de startade (och sedan stängde av). I bakgrunden syns den gamla terminalen från 1950-talet (den användes bara i 25 år).
1000038522.jpg

Lufthansa business loungen, Hamburg. Riktigt härlig uteplats med stolar med solskydd en dag som denna, hörde precis emirates 777’an starta upp.
Nu blir det SK2646 till Stockholm
IMG_8002.jpeg

Edit: får se om det blir lite försenat då ett mindre propeller plan verkar haft sitt nose gear kollapsa vid landning , hoppas allt gått bra med dom
IMG_8004.jpeg

Edit 2: vi hann precis boarda klart så stängde dom flygplatsen
Edit 3: fick gå av planet nu så tillbaka till loungen

Last edited:
Väntat på Finnair till HEL. När kärran är i höjd med CPH vänder den tillbaka till HEL, oklart varför. Ombokad till morgonens flight. Jag avbokar och bokar med SAS via CPH till HEL ikväll. Plötsligt slapp man in till Lufthansa Senator och ute terassen.

Attachments

• IMG_20260503_190327.jpg
    IMG_20260503_190327.jpg
    {memory} MB · Visningar: 26
Väntat på Finnair till HEL. När kärran är i höjd med CPH vänder den tillbaka till HEL, oklart varför. Ombokad till morgonens flight. Jag avbokar och bokar med SAS via CPH till HEL ikväll. Plötsligt slapp man in till Lufthansa Senator och ute terassen.

Det måste väl varit en följdeffekt av haveriet på det mindre flygplanet vid landning Hamburg cirka 15:30?

Toppen