Senaste nytt

Same day change of flight, driftstörningar?

Ringde SAS, det är fullt på planen men de säljer fortfarande biljetter och hoppas att nån inte kommer.
Så nu bokade jag tillbaka till ordinare resplan. Synd att det inte gick men det är som det är.
Alternativet annars är att gå och ställa sig vid gaten. Då kan man få allra sista sätet om det blir ett. Men då får man ta risken att det blir en väldigt lång connection om det inte går.

Alternativet annars är att gå och ställa sig vid gaten. Då kan man få allra sista sätet om det blir ett. Men då får man ta risken att det blir en väldigt lång connection om det inte går.
två tjejer, långweekend = incheckad väska. ;)
Hade det varit jag så hade jag åkt det tidiga, hängt i loungen och tagit en drink eller två och sen knallat till gate med mitt vackraste leende och de där hundögonen som ber snällt... Är ju ofta nån inte inte hinner med och det frigörs en plats. har även åkt där bak nån gång trots biljett för där framme bara för att komma med.

Har försökt att utnyttja detta igen (ARN-CPH) och stötte på patrull i appen trots att Experflyer gav felaktigt sken av att det fanns hyggligt med plats. Ett samtal till kundtjänst så var det fixat. Mycket bra förmån när det funkar!

Har försökt att utnyttja detta igen (ARN-CPH) och stötte på patrull i appen trots att Experflyer gav felaktigt sken av att det fanns hyggligt med plats. Ett samtal till kundtjänst så var det fixat. Mycket bra förmån när det funkar!
Lyckades du göra en SDC via telefonsamtal!?

Toppen