Senaste nytt

Statusmatch Eurobonus --> Finnair Plus

Det vore intressant att veta i vilken ordning de behandlar de emailed ansökningarna och varför vissa behandlingar är långsammare för vissa personer än för andra. Vissa ansökningar som skickats in på måndag, tisdag och onsdag har fortfarande inte fått statusen uppgraderad medan andra redan har godkänts – på tal om SAS-eliter med konton listade med svenska bostadsadresser.
Indeed. Jag skickade in i tisdags och här har det inte hänt något. Hade hoppats det skulle gå undan för jag vill komma åt sittplats-val :)

Det vore intressant att veta i vilken ordning de behandlar de emailed ansökningarna och varför vissa behandlingar är långsammare för vissa personer än för andra. Vissa ansökningar som skickats in på måndag, tisdag och onsdag har fortfarande inte fått statusen uppgraderad medan andra redan har godkänts – på tal om SAS-eliter med konton listade med svenska bostadsadresser.
Jag och sambon väntar sedan den 11 april och fortfarande syns ingenting i appen.

Skickade in igår vid 23:00 finsk tid och blev gold idag vid lunch. för att ge ytterligare en datapunkt.

Får man besked om man blivit nekad eller om ansökan inte är komplett? Tänker om det kan vara något sånt.

Ni som fick det på en gång, hur långt fram i tiden hade ni era bokningar som behövdes? Typ redan denna eller nästa vecka, eller senare?

Ni som fick det på en gång, hur långt fram i tiden hade ni era bokningar som behövdes? Typ redan denna eller nästa vecka, eller senare?

Jag är också nyfiken på det, så tack för att du frågar.

För "mina" konton som har väntat sedan måndag, tisdag och onsdag skickade vi ansökningsinformationen via e-post medan den kostnadsfria återbetalningsperioden på 24 timmar fortfarande fanns kvar. Resedatumet är i maj.

Indeed. Jag skickade in i tisdags och här har det inte hänt något. Hade hoppats det skulle gå undan för jag vill komma åt sittplats-val :)
Skickade in förra veckan, rest på bokade flyget, men inte hört något. Gissar att jag inte kommer få en andra matchning men hoppet är det sista som överger en.

Jag är också nyfiken på det, så tack för att du frågar.

För "mina" konton som har väntat sedan måndag, tisdag och onsdag skickade vi ansökningsinformationen via e-post medan den kostnadsfria återbetalningsperioden på 24 timmar fortfarande fanns kvar. Resedatumet är i maj.
Jag hade inte ens tänkt tanke på 24 timmars regeln, då jag helt planerar att genomföra resan oberoende av matchen. Men jag skickade nog in typ en halvtimme efter att jag bokat resan (början av maj), så definitivt inom den perioden.

Toppen