Som tidigare sagt, jag fick det samtidigt som sista resans poäng trillade in.Någon som gjort 10 enkelresor med SAS för att få 15000 level points, som vet när poängen trillar in efter sista resan?
Jajjemensan. Hade helt glömt bort att jag klickat i luckan och blev lite förvånad när resan GOT-ARN i veckan gav 15500 poängNågon som gjort 10 enkelresor med SAS för att få 15000 level points, som vet när poängen trillar in efter sista resan?
Hej igen, nu har det gått 6+ veckor sedan vår vistelse. Igår tog jag kontakt med Hotels.com med det telefonnummer som anges på SAS-sida för hotell-partners. Efter 20 min samtal med engelskspråkig personal blev jag hänvisad till ett telefonnummer till SAS (?) som när man försöker komma fram helt enkelt kopplar ner efter 30 sek. Någon med tips hur jag ska göra?Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?
Hej igen, nu har det gått 6+ veckor sedan vår vistelse. Igår tog jag kontakt med Hotels.com med det telefonnummer som anges på SAS-sida för hotell-partners. Efter 20 min samtal med engelskspråkig personal blev jag hänvisad till ett telefonnummer till SAS (?) som när man försöker komma fram helt enkelt kopplar ner efter 30 sek. Någon med tips hur jag ska göra?
Gjorde sista idag och de trillade in vid landning tillsammans med de vanliga nivåpoängenNågon som gjort 10 enkelresor med SAS för att få 15000 level points, som vet när poängen trillar in efter sista resan?