Det borde funka om du bokar via Virgins websida och använder den som betalningVi åkte med Virgin i Upper class till Orlando på sportlovet, min sons IFE funkade inte på planet hem. Som kompensation fick vi 400 Pund i voucher på Virgin. Tror ni att den går att använda på en SAS code-share mellan Köpenhamn och London?
Sök CPH-JFK så föreslår de direktflyget med Delta.Säljer Virgin resor som inte innefattar ett ben på egen metall?
Jojo, var oklar i mitt inlägg, menade short haul på codeshare ang exemplet ovan att boka enbart ARN-LHRSök CPH-JFK så föreslår de direktflyget med Delta.
Gissar att jag är för sent på det nu men om du flyger C så checkar du in på Delta One (finns en egen ingång och drop-off zone på LAX) och behöver alltså inte ta hänsyn till VS öppettider.Någon som har koll på om man kan checka in väskor med Virgin när checkin är öppet för tidiga flighten från LAX men man flyger den sena flighten till LHR?
Ja det är för sent nu, men bra att veta framöver att man kan checka in därGissar att jag är för sent på det nu men om du flyger C så checkar du in på Delta One (finns en egen ingång och drop-off zone på LAX) och behöver alltså inte ta hänsyn till VS öppettider.