Senaste nytt

Aron (SAS, VP Product & Loyalty) blir ny CCO på Swedavia.

Vet inte om detta främst kommer påverka SAS eller Arlanda men det är ju inte utan att tankarna går åt hållet, vad händer nu med Eurobonus när ”Mr. Eurobonus” lämnar? Ett steg närmare flying blue?
Frågan är väl ifall detta är en reaktion på, eller startskottet till en förflyttning till FB.
Aron lämnar, för det har konstaterats att det inte finns en plats för honom i framtiden, ELLER Aron lämnar och då försvinner ett farthinder för sammansvärjningen.

Finns väl bara en möjlig ersättare nu? Ingen kan väl någonsin mäta sig med Aron förutom denna herren.
1774436217635.png

Just det, kanske dumt av mig att säga, jag är ju en fanboy enligt vissa :(

Det är väl snarare så att han har blivit lite "kändis" och passar på att ta ett steg i karriären. Helt normalt!

Precis, jag skulle inte dra för stora slutsatser av att han väljer att byta jobb. Det mest intressanta är väl vem/varifrån de rekryterar hans ersättare.
Inte minst om de rekryterar inifrån eller externt. Tänker att hon som är "head of top tier loyalty" eller nåt sånt (har tappat namnet - hon som vi pratade med tillsammans på senaste Diamondeventet @aruba1 ) skulle kunna vara en bra ersättare.

Precis, jag skulle inte dra för stora slutsatser av att han väljer att byta jobb. Det mest intressanta är väl vem/varifrån de rekryterar hans ersättare.
Inte minst om de rekryterar inifrån eller externt. Tänker att hon som är "head of top tier loyalty" eller nåt sånt (har tappat namnet - hon som vi pratade med tillsammans på senaste Diamondeventet @aruba1 ) skulle kunna vara en bra ersättare.
Som nämns här och här? Olivia Wasniewski - Head of EuroBonus Program? Ja startsträckan bör väl inte vara lång.:)

Toppen